Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2010 14:51 - Да ви пикая на дупките!
Автор: lupunel Категория: Тя и той   
Прочетен: 4297 Коментари: 7 Гласове:
32


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Скъпи приятели,тази година успешно завърших 11 клас.Тате беше много доволен и за награда ми купи колело.С нетърпение въседнах новата си покупка и се почувствах личност,човек покачен върху машина а машината овладяна и изцяло под контрол.Карах толкова бързо ,че огледалото минаваше над мен а историята под мен и/или обратното.Озарен от яркото слънце,въртя педалите и съм непроницаем за всичко останало на света.Отляво пред мен се издига Витоша,надвесените дървета хвърлят сянка върху мен.Улиците са неравни и с много дупки.Спирам на едно оживено кръстовище,слагам велосипеда на стойката и започвам да пикая в една пресъхнала дупка.Всичко което става с мен е подарък от съдбата,дори и любопитният поглед на млада жена със сериозно изражение,която ме наблюдаваше.В този момент осъзнавах,че за нищо на света не бих изравнил тези дупки.Минавайки през тях,всяко раздрусване изпраща послание до сигналната ми система.Ако искам да проследя обратно своите мисли,трябва само да възстановя в паметта си направеното от мен.
Изведнъж в жената която ме гледаше любопитно,припознах моята учителка по математика.Тя навремето беше казала:
"Стеф,ликът ти заслужава да стои отпред
до портретите на Питагор и Архимед"
Тате много се гордееше с това нейно изказване.

 




Гласувай:
33



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hristo27 - Голяма си капия !!! :))))
02.11.2010 16:07
Голяма си капия !!! :))))
цитирай
2. анонимен - Ицо,
02.11.2010 16:16
по-скоро пикльо!
цитирай
3. despinida - Къртиш...
02.11.2010 20:42
и ме кефиш :)
цитирай
4. lupunel - Ицо,
02.11.2010 21:29
откак съм безшофьорска книжка,карам колелото:)
цитирай
5. lupunel - despinida
02.11.2010 21:29
добре дошла!Тенкс:)
цитирай
6. rumyrayk - лу,
02.11.2010 22:29
и аз карам колело като теб, може да се засечем;)
цитирай
7. lupunel - Прекрасна ru, ти си една смела ко...
02.11.2010 22:41
Прекрасна ru,ти си една смела колоездачка!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lupunel
Категория: Тя и той
Прочетен: 151391
Постинги: 48
Коментари: 625
Гласове: 3702
Архив